عدسی های اسنس

عدسی های اسنس

عدسی برند اسنس ساخت کشور کره و دستگاه سازنده محصول کمپانی اشنایدر آلمان می‌باشد مواد اولیه مرغوب و ضریب شکستگی در این عدسی 1.56 -1.60 - 1.67 - 1.74  می‌باشد. عدسی آنتی رفلکس جهت جلوگیری اشعه های مضر برای متقاضیان عینک تجویز میشود.

 عدسی بلو بروتکت 1.56 اسنس به عدسی های uv420 گفته می شود که برای افرادی که کار با وسایل مانیتورینک مثل کامپیوتر موبایل و ... را دارند قابل استفاده می باشد و پیشنهاد بسیاری از پزشکان برا جلو گیری از اشعه می باشد مناسب است.

تفاوت عدسی بلوکنترل و بلوکات عدسی بلوکات

 عدسی بلوکنترل فقط بخشی از طیف نور آبی بنفش که به آن اشعه فرابفش گفته میشود را حذف میکند ، عدسی بلوکنترل نورهای مفید را که برای سلامتی چشم و بدن لازم است را عبور میدهد ولی عدسی بلو کات تا ۹۵ درصد از طیف های نور آبی بنفش را حذف میکند. هم نورهای مفید و هم نورهای مضر ، این در حالی است که بخشی از طیف نور آبی بنفش برای بدن بسیار ضروری است .بیشتر بدانید

تشخیص اصل بودن کالا:

همانطور که میدانید وقتی برندی و کالای با کیفیفت با رضایتمندی متقاضیان روبرو میشود .افرادی هستند که برای سود بیشتر از نمونه اصلی کپی برداری میکنند تا بتوانند در بازار سهم داشته باشند.شرکت تولید کننده عدسی های کداک با هک کردن ایر مارک ESSENCEدر عدسی ها که با بخار کردن عدسی نمایان میشود اصالت خود را به نمایش مصرف کنندگان خود میگذارد توجه داشته باشید عدسی های کداک را از نمایندگی های فعال و یا فروشگاه های معتبر خرید کنید و قیمت های این عدسی کداک به صورت سراسری میباشد ویکی دیگر از راه تشخیص  اصلی بودن این عدسی ها پاکت های آنها میباشد که به هنگام خرید از فروشنده میتوانید آنرا تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری:

نظر بدهید