ادامه ...

عینک آفتابی

ادامه ...

دانستنیها

خرید عینک با بیمه تکمیلی | سقف تعهدات بیمه تکمیلی برای خرید عینک

خرید عینک با بیمه تکمیلی | سقف تعهدات بیمه تکمیلی برای خرید عینک

جبران هزینه خرید عینک؟ عینک اردیبهشت طرف قرار داد بابیمه تامین اجتماعی جهت ارائه خدمات ساخت و فروش انواع عینک تعهدات بیمه های تکمیلی بابت خریدعینک چقدر است؟ چکونه از بیمه تکمیلی برای خرید عینک استفاده کنم؟ معاینه برای بیمه تکمیلی کجاست؟

پنجشنبه 21 دی 1402 /66544
عمل پلک بلفار پلاستی

عمل پلک بلفار پلاستی

بلفاروپلاستی (BLEF-uh-roe-plas-tee) نوعی جراحی است که پوست اضافی پلک ها را از بین می برد. با افزایش سن، پلک ها کشیده می شوند و عضلات حمایت کننده آنها ضعیف می شوند. در نتیجه، پوست و چربی اضافی می تواند در بالا و زیر پلک شما جمع شود. این می تواند باعث افتادگی ابروها، افتادگی پلک های فوقانی و کیسه های زیر چشم شود.

پنجشنبه 1 شهریور 1403 /69
عمل حذف عینکPRK

عمل حذف عینکPRK

عمل حذف عینک PRK عمل لیزیک چشم Lasik surgeryبه عنوان یکی از اعمال جراحی که از طریق پرتو لیزر روی قرنیه چشم انجام می شود، مواجه شده باشیدلازک (Lasek) پی آر کی (PRK) فمتو اسمایل (Femto Smile) مهمترین روش های جراحی لیزر چشم کدامند؟

پنجشنبه 21 تیر 1403 /403
معرفی انواع عدسی های عینک و کاربرد آنها | عینک اردیبهشت

معرفی انواع عدسی های عینک و کاربرد آنها | عینک اردیبهشت

در این مقاله ما به معرفی انواع عدسی های عینک (شیشه عینک) پرداخته ایم و مزایا، معایب و کاربرد آنها را بطور کامل توضیح داده ایم

پنجشنبه 2 فروردین 1403 /759
ادامه ...

جدیدترین های برخی مشتریان

بانک آینده

بیمه سینا

بیمه تعاون

بیمه سامان

فروشگاه اردیبهشت مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی محصولات چشمی در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند عینک طبی عینک آفتابی انواع لنزها و عدسی های طبی عینک با تنوعی بی‌نظیر در اردیبهشت عرضه می‏‏‏‌شوند. اردیبهشت با دراختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی محصولات چشمی در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان اردیبهشت می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت اردیبهشت را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان چندین مدل از بروز ترین طراحی ها را انتخاب و با ارسال رایگان نمونه ها توسط تیمی متخصص در محل به صورت رایگان امتحان نمایید. و با انتخاب بهترین ها از خدمات شایسته اردیبهشت بهره مند شوید

اردیبهشت از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏ .همچنین، در حال حاضر اردیبهشت با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود، یکی از پرمخاطب‏‏‏‌ترین و پربازدیدترین وب‏ سایت های تجاری کشور است (Alexa)به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری.

همواره یکی از اولویت‌های اردیبهشت تولید و ارائه مقالات تخصصی آموزشی چشم و چشم پزشکی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید و اعمال عمل چشم و مراقبت های چشمی آنهااست اردیبهشت بسیار مهم است که میلیون‏‌ها کاربر آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. اردیبهشت از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کندتا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

اریبهشت با ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های فروشگاه عینک اردیبهشت محسوب می‌شود. اردیبهشت با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح‏‏‌های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و اردیبهشت نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏‌های قابل توجهی را در قالب طرح‌های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏‌گیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت اردیبهشت و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در اردیبهشت بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏‌ترین و به‏‌روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت عینک اردیبهشت، خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند

اردیبهشت با ارائه فاکتور معتبر در خرید های طبی مورد تایید بیمه های تکمیلی و تامین اجتماعی میباشد تا برای مشتریان خود راحتی خرید را به ارمغان بیاورد و حجم زیادی از کارکنان دولتی و خصوصی را در خرید یاری کند.