همه چیز درباره عمل چشم

همه چیز درباره عمل چشم

لیزیک چیست؟ چه مدت است که لیزیک انجام می‏ شود؟ لیزیک چگونه آستیگماتیسم را اصلاح می‏ کند؟ جراحی را چه کسی انجام می‏ دهد؟ چه اعمال جراحی در بیمارستان نور انجام می‏ شود؟ زمان عمل جراحی چقدر است؟ آیا عمل جراحی درد دارد؟ محدودیت‏های پس از عمل جراحی چیست؟ چه موقع می‏توان به کارهای روزمره بازگشت؟ آیا می ‏توان دو چشم را با هم عمل کرد؟ در چه صورتی من کاندید مناسبی برای عمل لیزیک می ‏باشم؟ آیا اعمال جراحی تصحیح دید برای من مناسب است؟ چگونه ممکن است اعمال جراحی انکساری برای شما مناسب نباشد؟ آیا عمل لیزر و لیزیک برای انجام اعمال جراحی بعدی که ممکن است برای چشم ضرورت یابد، مانعی ایجاد می‏ کند؟ آیا انجام اعمال جراحی لیزر و لیزیک در هنگام حاملگی مجاز می‏ باشد؟ لیزر (PRK) یا لیزیک؟ به من گفته شده که چشم من درجاتی از آستیگماتیسم نامنظم دارد و بهتر است که عمل لیزر و لیزیک را انجام ندهم، چرا؟ آیا عمل لیزر و لیزیک سبب بیماری شب کوری یا کور رنگی می‏ شود؟ آیا می توان بعد از عمل لیزر و لیزیک، از لنز تماسی رنگی و معمولی استفاده کرد؟ میزان نزدیک بینی چشم من از 15- دیوپتر بالاتر می ‏باشد. چرا کاندید مناسبی برای عمل لیزیک نیستم؟ آیا در هر چشمی می توان جهت اصلاح عیب انکساری از لنزهای داخل چشمی استفاده نمود؟ آیا عمل جراحی لیزر و لیزیک چشم را در مقابل ضربه آسیب‏ پذیرتر می‏ نماید؟ سن مناسب لیزر و لیزیک چیست؟ آیا عمل لیزر و لیزیک تنبلی چشم را درمان می‏ کند؟ چشم من نزدیک‏ بین است و به من گفته شده است که مختصری آب مروارید نیز دارد آیا می‏ توانم عمل لیزر یا لیزیک را انجام دهم؟ آیا پزشکان و به ویژه چشم پزشکان خود نیز حاضرند عمل لیزیک را انجام دهند؟ آیا پزشکان حاضرند همین عمل جراحی را برای اعضای نزدیک خانواده خود انجام دهند؟ آیا پس از عمل لیزیک احتمال برگشت شماره چشم وجود دارد؟ اگر پس از عمل لیزری 1 شماره یا بیشتر از نمره عینک باقی بماند امکان عمل مجدد وجود دارد؟ من 11- دیوپتر نزدیک بین بوده و 5/3- شماره هم آستیگمات داشته ام. 4 سال پیش عمل کرده ام 6 ماه بعد از عمل نیاز به عینک 5/2- پیدا کرده ام و علاقه ای به عمل مجدد ندارد و دوست هم ندارم که عینک بزنم. آیا مشکلی برای من پیش خواهد آمد؟ آیا اعمال جراحی که برای اصلاح عیوب انکساری انجام می شود تأثیری روی پرده چشم که در افراد نزدیک بین نازک است دارد یا خیر؟

ادامه
مراکز بینایی سنجی مشهد

مراکز بینایی سنجی مشهد

آدرس برخی ازمراکز بینایی سنجی مشهد

ادامه
پروتز چشم مصنوعی

پروتز چشم مصنوعی

پروتز چشم مصنوعی ظاهر کاسه چشم آسیب دیده را بهبود می‌بخشد. در صورتی که کل چشم خارج شود، پروتز چشمی مانع از این می‌شود که کاسه چشم گسترش پیدا کرده و فضای خالی را پر کند. پروتز چشم مصنوعی بینایی فرد را بهبود نمی‌بخشد و پس از تخلیه چشم طبیعی و قرار دادن چشم مصنوعی، فرد با آن چشم قدرت بینایی ندارد.

ادامه
اشنایی با عمل لیزر

اشنایی با عمل لیزر

اصلاح عیب انكساري توسط لیزر اعمالي ھستند كه براي اصلاح عیوب انكساري PRK لیزيك و چشم نظیر نزديك بیني، دوربیني و آستیگماتیسم توسط دستگاه لیزر اگزايمر انجام مي شوند. محل عمل قرنیه چشم مي باشد و با تغییر شكلي كه روي قرنیه ايجاد مي كند باعث شفافیت تصوير ايجاد شده در چشم مي شود

ادامه