سایز:

قیمت : 1,960,000 تومان


قیمت : 2,360,000 تومان


قیمت : 2,780,000 تومان

عدسی عینک طبی samsung

✔️ ساخت کره
✔️ نمایندگی رسمی توزیع در ایران
✔️ ارسال و نصب رایگان
✔️ 18 ماه گارانتی پوشش
✔️ دارای جلد عینک همراه با عدسی

☰ (قیمت ها برای یک جفت عدسی میباشد)

کد محصول : lenz samsung

دسته بندی : عدسی عینک

برند : SAMSUNG

اشتراک گذاری:

عدسی عینک samsung 1.56

عدسی سامسونگ، ساخت کره و تولید شده از مواد اولیه مرغوب کره با ضریب شکست ۱.۵۶ بوده که  دارای ۱۰ درصد ظرافت بیشتر نسبت به عدسی های معمول با ضریب شکست ۱/۵۰ می باشد.  همچنین پوشش ۱۶ لایه و بسیار مقاوم این عدسی بر روی هر دو سطح لنز عینک ، علاوه بر زیبایی خاص ، دید شفاف تری را برای مصرف کننده فراهم می آورد . کلیه پوشش های این عدسی شامل ۲ سال ضمانت شرکتی به نام خریدار بوده و در صورت از بین رفتن پوشش ها تا یک سال بدون هیچ هزینه ای تعویض و بعد از مدت فوق با ۵۰٪ قیمت عدسی قابل تعویض می باشد .

(گروه نمرات عدسی سامسونگ)

نوع عدسی ضعیفی آستیگمات
samsung 1.56 -8.00 ☚ +8.00 2.00 ☚ 4.00

(گروه نمرات عدسی Samsung)

1.60 بلوکات سامسونگ

عدسی 1.60سامسونگ در حال حاضر جزءپرچمدار ها در عدسی های نشکن بلوکات است زیرا این عدسی از چندین لایه محافظ بر پربی زدایی غبار لک و... است که بعلاوه بر نازک بودن عدسی از شفافیت بالایی برخوردار است.

عدسی با ضریب شکست1.60 بلوکات نشکن سامسونگ را میتوان برای عینک های ورزشی ریملس ها و عینک های کوکان نیز استفاده کرد.

عدسی ترانزیشن سامسونگ

عدسی ترانزیشن فتو کروم سامسونگ را میتوان برای افرادی که دوست دارند در فضاهای آفتابی عینکی راحتر داشته باشند به تجویز پزشک یا بینایی سنج پیشنهاد داد تا در مواقع رانددگی در محیط های نور شدید خورشید یک شبه عینک آفتابی با شاخص uv را به همراه داشت 

عدسی های فتوکرومیک، نوع خاصی از عدسی هستند که در شرایط نوری مختلف تغییر رنگ میدهند، یعنی در روشنایی تیره و در تاریکی روشن شده، نور بیشتری را عبور میدهند.خاصيت اصلي اين عدسی ها آن است كه وقتي در معرض نورخورشيد قرار مي گيرند؛ يك ماده معدني كه معمو لا هاليد نقره است، به يون هاي تشكيل دهنده اش تجزيه مي شود که اين امر باعث رنگي شدن آن مي گردد. اين واكنش قابل برگشت است و اين خاصيت در طول زمان از بين نمي رود. در تاريكي، دو يون به هم متصل مي شوند و دوباره ماده اصلي رامي سازند و عدسي بي رنگ مي شود.

خصوصیات و پوشش های اپتیکی

عملکرد پوشش آب گریز در عدسی عینک طبی

گارانتی عدسی samsung 

کلیه پوشش های آنتی رفلکس موجود در روی این عدسی ها دارای 2سال گارانتی میباشد.که با نظریه کارشناسان تا 1سال پس از استفاده بدون هیچ هزینه ای اجرا میگردد.

اصالت و اصلی بودن عدسی samsung 

اصلی بودن عدسی samsung همانطور که میدانید جهت خرید عدسی های کره ای اصلی باید به فروشگاهای عینک سازی و یا بینایی سنجی ها مراجعه کنید.یکی از راهای تشخیص اصل بودن سامسونگ وجود ایر مارک موجود در عدسی میباشد که با بخار کردن نمایان میگردد.samsung 

اغلام همراه در موقع خرید

samsung در هنگام خرید به مشتریان خود دستمالی با برند samsung و پاکت عدسی ها با برند و ساک دستی به همراه یک جلد samsung ارائه میکند. با خرید عدسی از نمایندگی اصلی سامسونگ میتوانید عدسی خود را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

در هنگام خرید به نوع انتخاب خود توجه فرمایید.

جهت خرید همکاران و مشاوره با ما تماس بگیرید

جدول مشخصات عدسی

ضعیفی
آستیگمات
نوع عدسی عدسی عینک طبی samsung
میزان فشردگی 1.56
نوع کاربری روزمره
کشور سازنده کره
درجه کیفی A
ضد خش دارد
ضد بخار دارد
UV دارد
ضد انعکاس دارد
آب گریز دارد

نظر بدهید